torsdag 25 april 2013

Skillnader och likheter med denna huvudperson!

Hej jag har läst ut den första boken jag tog ( Finnes: Agnes Önskas: Hund och författaren heter Thomas Halling ) och jag har även läst ut den andre boken ( Långt ifrån cool med författaren Ingrid Olsson ) och nu läser jag Min första världssensation med förtfattaren Annalena Hedman! Jag fick välja mellan dom här böckerna och då valde jag den första boken jag läst. Vi börjar med skillnader. Jag bor på landet, hon bor i stan. Hon får/har en hund, jag har ingen hund men vill väldigt gärna ha. Agnes har inga syskon men jag har en tvillingbror. Likheter med jag och Agnes är att vi är 11 år. Vi båda har ett husdjur ( jag har en katt och hon har en hund ) Jag och Agnes har båda ljust hår och vi gillar hundar också!

Det var svårt att komma på saker men här är några saker iallafall!

Annie
Denna bild ovanför är redigerad den riktiga ser ut såhär

2 kommentarer:

  1. Håller med Hanna om att detta var ett bra inlägg! Vad roligt att du läst så många böcker under våra läsveckor!/ Malin

    SvaraRadera