måndag 4 november 2013

Mina fredsuppdrag!:)

Hej! Vi har fått ett uppdrag i skolan. I det uppdraget skulle vi välja ut 2 eller 3 saker att göra från en viss sida.jag valde 3 saker att göra :)

Det första jag gjorde var att göra klart något jag inte hunnit göra klart tidigare. Jag gjorde klar min fredsteckning. Det var skönt att bli klar med den och jag blev även ganska nöjd.

Sen ställde jag ett antal timmar tidigare än vanligt (det var 45 minuter tidigare igentligen. Men det var ändå skola nästa dag så då ställde ja kl på 6:00 och gick upp, ist för att gå upp 12-1) det var inte så jobbigt och det kändes ganska bra att gå upp så tidigt. För annars sover man bara bort hela dagen:)

Nu kommer vi till den sista saken jag gjorde! Då skulle man ta 3 bilder på något som betyder mycket för en själv. Det kunde vara både djur,människor eller saker. Jag valde att ta ett kort på min häst,mobil och våra hundar. (Den vita är min morfars och den svarta som sitter bredvid den svart,bruna hunden är min mormors.)
Jag tyckte korten blev fina och dom betyder verkligen mycket för mig!det var roligt att göra de här uppdragen och jag skulle vilja göra det igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar