måndag 13 maj 2013

Coop extra

På måndagen den 13/5 var jag på Coop extra i Tidaholm och provade tillsammans med min mamma. Vi börjar med vad jag fick göra sedan vad jag tyckte om dagen. Det här har jag gjort. Vi gick upp klockan 06:30 för att vi skulle hinna till mötet kl 07:30.På mötet tog dom upp hur mycket de hade sålt för i veckan det var ca 1 miljon.När mötet var klart så gick alla till det dom skulle göra. Jag och mamma fick gå och plockade upp saker som stod på pallar brevid hyllorna det var tex flingor,kattmat mm.När vi hade gjort det bad mamma mig att plocka ordning men jag hann inte så långt för just då kom en lastbil med varor och vi fick mer att göra. Det blev mycket att plocka upp i hyllorna,medans jag gjorde det kom kunderna inte så många men några lite lagom.Sedan kom den efterlängtade lunchen den var ca 30 min.När vi ätit klart så plockade vi upp mjölk och fil.Medan Eva var i kassan fick jag följa med en annan hon hette nog Vicky tror jag.Vicky o jag ändrade om i hyllorna.Efter det var arbetsdagen slut och vi fick vår belöning.
Mina åsikter
för mig har dagen varit rolig och jag har lärt mig mycket. Nästa gång skulle jag vilja göra något mer än plocka upp varor i hyllor och pressa papper,men det har väl betydelse vilken dag mamma jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar